Succes met Verkopen in Crisistijd

Succes met Verkopen in Crisistijd? Veel ondernemers hebben hier tegenwoordig moeite mee. Waarom lukt het de ene ondernemer om wel winst te maken en de ander niet?

Redenen voor uitblijven van succes in crisistijd

De redenen waarom veel ondernemers geen succes hebben in crisistijd zijn met name:

  • ze gaan bij de pakken neerzitten en zitten stil
  • ze kennen geen mogelijkheden om meer te verkopen
  • ze denken niet uit de behoeften van de klant
  • ze maken het de klant moeilijk om een product aan te schaffen
  • ze passen geen of verkeerde marketing toe
  • ze leggen de focus op zaken die er eigenlijk niet toe doen

De oplossingen voor meer succes in crisistijd

Met de bovenstaande redenen voor minder verkoop, is het makkelijk op de oplossing voor meer succes te formuleren:

  • ga aan de slag en zit niet stil
  • verdiep je in mogelijkheden en zoek een partner voor je marketing en sales
  • vraag je klanten eens waar ze behoefte aan hebben
  • maak het de klant makkelijk om met je product aan de slag te gaan, probeer zelf eens je product aan te schaffen, ga eens naast een klant zitten
  • werk met de juiste marketing tools
  • start met het streven naar maximale klanttevredenheid en gebruik de middelen die hiervoor nodig zijn

Wil jij ook meer Succes met Verkopen in Crisistijd?

Start eens met het uitvoeren van de bovenstaande oplossingen. Wil je echt gaan starten met het bouwen aan je succes en een winstmagneet worden? Start dan met het Winstmagneet Plan.

Over de auteur

Menno Bouma

Facebook Twitter Google+

Menno Bouma is internet marketing specialist voor ondernemers die willen groeien met een website of webshop en internet marketing.

Deel dit artikel

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*