Winstmagneet - klantentrouw verhogen

Online consumentenvertrouwen verhogen

Een belangrijke en tevens bepalende factor voor het succes van je website / webshop is het consumentenvertrouwen van jouw (potentiële) klant, of in de online wereld ook wel het ‘online vertrouwen’ genoemd. In deze blog lees je hoe je het consumentenvertrouwen in jouw website / webshop kunt verhogen.

Lees meer »
Internet Marketing effectief inzetten

Hoe kan ik internet marketing effectief inzetten? (2/2)

Ongeveer 94 procent van de Nederlanders in de leeftijd van 12 tot 75 jaar beschikte in 2010 over internet (bron: CBS). Het is dan ook niet vreemd dat bedrijven op strategisch niveau onderzoek doen naar mogelijkheden van internet. Internet marketing is niet meer weg te denken uit de hedendaagse bedrijfsstrategie. Hoe kun je internet marketing eigenlijk effectief inzetten?

Lees meer »
Internet Marketing effectief inzetten

Wat is internet marketing? (1/2)

Ongeveer 94 procent van de Nederlanders in de leeftijd van 12 tot 75 jaar beschikte in 2010 over internet (bron: CBS). Het is dan ook niet vreemd dat bedrijven op strategisch niveau onderzoek doen naar mogelijkheden van internet. Internet marketing is niet meer weg te denken uit de hedendaagse bedrijfsstrategie. Wat is internet marketing precies? En hoe kun je internet marketing effectief inzetten?

Lees meer »

Meer rendement uit je nieuwsbrief met het HADES-model

Wat is het HADES-model? Als schrijver van de nieuwsbrief, kijk je altijd naar hoeveel mensen de nieuwsbrief hebben gelezen. Het komt regelmatig voor dat de ontvangers hem zelfs binnen krijgen tussen hun ongewenste berichten. Daar gaat je nieuwsbrief, veel moeite voor gedaan en geen tot weinig lezers. Hoe kunnen we hier verandering in brengen? Ik ga enkele tips en voorbeelden …

Lees meer »